آخرین اخبار

قیمت سکه ریخت/ دلار و درهم اصلاح شد

اقتصادنیوز: قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش۷ هزار و ۹۰۰ تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد .قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود. قیمت سکه امامی امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

اشتراک گذاری
27 مهر 1401
کد مطلب : 3552

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ هم در تهران اندکی اصلاح شد  و هم در بازارهای مجاور ایران. نرخ دلار در تهران امروز مرز حساس ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد و با ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. 

مرز حساس دلار از دست رفت 

عده ای از بازیگران ارزی پیش از این گفته بودند در صورتی که نرخ دلار از مرز حساس ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان پایین برود این احتمال وجود دارد که اسکناس آمریکایی به سمت نیمه کانال ۳۲ هزار تومان  و بعد  به سمت مرز ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد.

نرخ دلار در هرات امروز با گپ مثبت آغاز به کار کرد. گپ مثبت به معنی این است که نرخ شروع امروز بالاتر از قیمت بسته شده روز قبل باشد.قیمت دلار هرات در ابتدای معاملات نقدی امروز ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا ۱۵۰ تومان بالاتر بود اما در نیمه ظهر دلار هرات نسبت به روز قبل رنج شد. قیمت دلار هرات عصر امروز ۱۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد و بر روی ۳۲ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفت. برخی از معامله گران می گفتند با برگشت دلار هرات از مسیر صعود از قدرت معامله گران افزایشی دلار در تهران کاسته شد. 

برگشت دلار سلیمانیه به کانال ۳۲ هزار 

نرخ دلار آمریکا در بازار سلیمانیه  در ابتدای معاملات امروز عقب نشینی کرد و به کانال ۳۲ هزار تومان برگشت. هر برگ اسکناس آمریکایی عصر امروز  در بازار یاد شده به قیمت ۳۲ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه ۸۰ تومان کاهش را نشان می دهد. 

نرخ حواله در هم در بازار ارز 

با این حال نرخ حواله درهم همچنان بالای مرز ۹ هزار تومان به فروش می رسد. عده ای از معامله گران امیدوار بودند که نرخ درهم موجب افزایش قیمت دلار شود. قیمت درهم امروز ۸۰ تومان از روز گذشته پایین تر معامله شد. نرخ درهم امروز ۹ هزار و ۲۰ تومان بود و نرخ برابری آن به دلار ۳۳ هزار و ۱۳۰ تومان به  دست آمد که در حدود ۵۰۰ تومان با قیمت نقدی در بازار فاصله را نشان  می دهد. امری که ممکن است  بر روی سطح انتظارات اثر مثبت بگذارد.  

قیمت سکه و طلا ریخت

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش۷ هزار و ۹۰۰ تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد .قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود.  قیمت سکه امامی امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =